Honlap-menü
Statisztika

Online összesen: 1
Vendégek: 1
Felhasználók: 0
Kedd, 2017-09-26, 20:48
Üdvözöllek Vendég

Puti Zoli

Sziasztok,

Ez kicsit hosszú lesz és nyálas. :D

Először is köszönet hegizolinak az infóért, hogy a kocsimat Jena307-hez vigyem.

3 hónapja küzdenek a "szakemberek" a kocsim problémájának a megoldásán. Közben a javítások ára elvitte a garázsom alapjának az árát, közel 300 e forintot és a kocsi nem javult meg.

Nem sajnáltam a pénz és nem spóroltam, amit mondtak cseréltettem. (Én marha)

Tegnap eljutottam Jenához, aki 500 méter próbaút után megmondta mi a baj és egy óra múlva már kész is volt.

Leesett az állam és közbe csak az járt a fejembe, hogy miért nem találtam meg mindjárt az elején.

Ez nem marketing, vagy igen? Mindegy.

Csak annyit tudok mondani, hogy ha 1,6 Hdi motorral van probléma, ezután más számításba sem jöhet nálam.

Attól jobb nem létezik, hogy ha valakinek a munkája a hobbija és még ért is hozzá. Nem kicsit.

Mellesleg még olyan hiba is ki lett javítva, amit észre sem vettem. (eddig)

Ja majd elfelejtettem. A javítás ára 15 e ft volt. (Turbónyomás szabályzó szelep.) Mondhatom az előzmények tudatában, hogy amit eddig költöttem a semmire, attól akár komoly egészségkárosodást lehet kapni.

Jena, nagyon szépen köszönöm. (Az optimalizálást is :D) Az asszonnyal este ittunk 1-2 - őt az egészségedre.

 

Bemásolom az előzményeket, hátha tanulságos lesz valakinek.

"Sziasztok,

 

A segítségeteket szeretném kérni egy problémával kapcsolatban.
Van egy 2005-ös Volvo V50 1,6d autóm. Igaz nem Peugeot, de az 1,6d az Peugeot motorral van ellátva.

Tavaly októberben füstölés miatt ki lett programozva az EGR és le lett dugózva.

Decemberben kb. 10 km -en ként leállt, majd indítás után egyből indult.

Visszarakattam a gyári programot és kicseréltettem az EGR szelepet. (76.000 Ft)

Elhoztam az autót és azt vettem észre, hogy alacsony fordulatnál időnként megtorpan.

Ez napról napra rosszabb lett. Most már egyesben indulás után is megtorpan. Ha harmadikban 1700-1800 fordulat között tartom, akkor olyan mintha 3 mp-ig jó lenne 3 mp-ig leesne a teljesítménye és ezt hosszabb távon egy folyamatos ingadozás jellemzi.

A szervíz tanácstalan, ezért sok olvasgatás után oda jutottam, hogy légtömegmérő probléma van. Kitisztítottam, de nem változott semmi. A fura az, hogy ha lehúzom a légtömegmérő csatalakozót, akkor nem rángat és megy ahogy kell, csak hibakódot generál. Ugyanez a helyzet akkor is, ha az EGR csatlakozót húzom le.

Ma elmentem az autósboltba és cikkszám alapján rendeltem egy légtömegmérőt.

Csere után vártam a csodát és lett is. Ugyanúgy torpan a kocsi. Most már 3.-ban amikor 3000 fölé húzattam, rángatott is 3-4 et.

Hibakód nincs és 5 szerelő közül 0 tanácsot kaptam.

Teljesen el vagyok tanácstalanodva. Még annyi, hogy ma kölcsön kaptam egy turbó nyomásmérő szenzort, de persze ez sem segített. 3 hete kapott új üzemanyag szűrőt.

Kicsit hosszú lett a leírás, de azt hiszem így teljes.

Ha valakinek van ötlete mit csináljak, megköszönném.

Zoli"

Belépés
Aktíválva
Keresés
Naptár
«  Szeptember 2017  »
HKSzeCsPSzoV
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
PageRank ikon ingyen