Hegizoli
Ezúton köszönöm neki a sok segítséget mind belföldön, mint külföldön.
Jenával már találkoztam a kocsi szerelése előtt is és csak jó véleménnyel tudok róla beszélni.
Elmagyarázta, hogy mit, miért, mire vigyázzunk. Mindemellett baráti áron csinálja, szinte hobbiból. Nagyon megtanulta a HDI-k minden részét.
Előre megbeszélt időpontban érkeztem meg hozzá. Beszélgetés közben előkerültek a szerelékek a diaghoz. Rácsatlakozott az oroszlán agyára és megnézte mik lehetnek benne. :)
Voltak is ott olyan adatok amin elcsodálkozott erősen.
Előzményként csak annyit, hogy voltam előtte egy közelebbi szakinál aki "leszívta" az agyát és az Ő verzióját tette vissza ami erősebb nyomatékot szorgalmazott az oroszlánnak. Állítólag.
Nos Jena ezekkel az adatokkal erősen nem értett egyet. Beültünk az oroszlánba és elindultunk a próba útra a régi verzióval, szoftverrel. Erre azért volt szükség, hogy terhelésnél is tudja diagolni a motor viselkedését, gyorsulást, megtartott sebességnél, motor fordulatszámnál...stb. Talált is hibát melyek nem voltak helyállóak.
Visszamentünk a garázsba és lecserélte a szoftver. Majd jött a következő próbaút és végignéztük mindazt, amit az első körben. Most jött az, hogy Jena mért nem értett egyet a régi verzióval. Így utólag osztom a véleményét, mert igaza volt.
Szinte repült gép, a motor hangja is jobb lett, alapjáraton is szépen dorombolt (még ma is) Egyszóval szuper lett.
mondott még hibát, pld: turbónyomásért felelős vákum szabályzós elektromos szelepet cseréljem le, mert a tervezett Olaszországi úton megszívathat a partokon. Bejött a mondása, mert megtörtént, nem gondoltam volna. :)
Nyaralás közben Olaszban cseréltem le, egy napon nekiestünk a fiammal. közben elment az intercooler csövünk, így turbó kifelé nyomta a levegőt nem a motorba. Turbó nélkül autóztunk, nem kívánom senkinek, füstölt, mint egy ágyú.