Honlap-menü
Statisztika

Online összesen: 1
Vendégek: 1
Felhasználók: 0
Kedd, 2017-09-26, 20:48
Üdvözöllek Vendég

Dobi Szilárd

Jenát a P307 fórumról „ismerem”. Bár személyesen korábban nem találkoztunk, de e-mailben már ellátott párszor tanáccsal.

Munkáiról sok jót hallottam, és érlelődött bennem a gondolat, hogy amikor eljön az idő és a FAP telítődik, akkor kiírtatom vele és egy kis erőt is kérünk a gépbe.

Eljött a nap és Bp.-en találkoztunk.

Felvázolta, hogy mire számíthatok, aztán elküldött a Bp.-i körútra, amíg készül az autó! J

Az általa vállalt részen kívül a fizikai munkából is kivette a részét, mert az autó összerakása igencsak elhúzódott, mondhatni bőven a műhely záróráján túl nyúlt.

Az eredmény szép, jó! J Egy kis bibi van, de ez az autó hibája: cserélni kell a turbót.

A hiba okán a „tuning” nem lehetett olyan, amilyet Jena eltervezett. A probléma észlelése után Jena azonnal módosította a megirt programot és vissza vette gyárira a nyomást.

300 km-t mentem még csak az autóval, de az már látszik, hogy a fogyasztás 0,4-0,5 literrel csökkent. Erősebb is lett az autó érezhetően, de őszinte leszek – a turbó hibája miatt annyira nem merem még taposni.

Nem is a 0-ról gyorsulása az, ami sokat változott – persze az is javult – hanem a nyomatékból, erőből megindulása az, ami iszonyat jó lett.

Szóval egyenlőre – még akkor is, ha a turbó visszafog – egy élmény! J

Ha a turbó csere után egy kis levegőhöz jutok majd, akkor lehet, hogy újra megkeresem a szakit és „csavartatok” vele egy kicsit a nyomáson! J

Az elmúlt egy hétben Jena folyamatosan távsegítséget nyújt a turbó keresésben is.

Osztályzat: 5

Dobi Szilárd

Belépés
Aktíválva
Keresés
Naptár
«  Szeptember 2017  »
HKSzeCsPSzoV
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
PageRank ikon ingyen